kedd, január 05, 2016

Újévi fogadalmak


Eljött a várva várt új év, gyönyörű tiszta hótakaróval, mint egy új kezdet, egy tiszta lap. A legtöbben tesznek fogadalmakat, mint például "leszokok a dohányzásról" vagy "leadom a fölös kilókat". Én idén igyekszem olyan fogadalmakat kötni, amiket jó eséllyel meg is tudok tartani.

1. Lazán veszem a blogolást. Akik régóta követnek (lassan 7 éve blogolok) azok észrevették már, hogy ritkább az aktivitásom, mert hát sűrű az élet, ami szuper! A kisfiam lassan mászik, nagyon aktív baba, és bizony blogolni csak éjjel lenne időm... erről annyit, hogy nem egyszer aludtam el előbb, mint a kisfiam. :) Sok azonban az ötletem, és dübörög bennem sokszor az energia, mennék és csinálnám, ezért sokszor éreztem feszültnek magam "nem haladok a bloggal"!
Azonban rájöttem, hogy a blog az egy hobbi volt és hobbi is lesz mindig és a legjobb í]y tekinteni rá. Csak lazán. A kisfiamnak élek most.

2. Önzetlenebb és türelmesebb leszek. Ezt nagyon sokszor megfogadtam már. Talán sokan mondanák rám,hogy nagyon türelmes vagyok és önzetlen, lehet, hogy sok emberhez viszonyíva az is vagyok, de nekem csak az számít, hogy én annak érzem-e magam teljességében. És még van sok fejlődni valóm! Úgyhogy hajrá 2016, tegyél csak próbára!

3. Pozitív szemlélet és előre tekintés. A legkönnyebb egy új helyzetben a legrosszabbat meglátni. "Úr Isten, mi lesz velünk?" Igen, én is így vagyok, nem is olyan rég hagyta el ez a mondat a számat...sajnos..vagyis szerencsére :) az életünk még mindig nem stabil és kiszámítható, sokszor jön egy újabb, beláthatatlan kanyar. Muszáj szemlélet módot váltanom és mindenben meglátni a pozitívat, keresni, hogyan sülhetne el jól.

4. Elolvasok 5 könyvet. Kis Bogyókám mellett nincs túlságosan sok időm, de a szoptatás szüneteiben és ha lesz magamra egy cseppnyi kis időm is olvasni fogok. Öt könyv nagyon kevés egy évre, de gondoljunk bele igazán...hány könyvet olvasunk el egy évben? Manapság mindenki a híreket olvassa a neten és a Facebookot. Ezen változtatok idén. Már el is kezdtem a The Martian című könnyvel. Kisbaba mellett filmezni nem igazán tudunk, de legalább több idő jut az olvasásnak így! (Pozitív szemlélet!)

Nektek mik az új évi fogadalmaitok?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves Hozzászóló!

Kérlek, hogy hagyj egy nevet (lehet fiktív is), amelyen szólíthatlak a válasz adásomkor.

Köszönöm a hozzászólásod!